Mahnısını 35 il sonra yeni versiyada təqdim etdi - AUDİO Qadin Dunyasi

Anarim.Az teqdim edir

Mahnisini 35 il sonra yeni versiyada teqdim etdi - AUDİO

Xalq artisti Faiq Agayev 35 il sonra "Gel, gulum" mahnisini yenileyib.
azxeber.com xeber verir ki, senetci 1991-ci ilde ishiq uzu goren ve boyuk maraqla qarshilanan layihenin remeyk versiyasini teqdim edib.
"Gel, gulum " mahnisinin musiqisi İlham Abdullayeve, sozleri ise Selim Heqqiye mexsusdur. Mahninin yeni nefes qazanmasinda aranjimanci Jamal Mahmudin imzasi var.
Remeyk versiyada mahninin solo partiyasini bestekar ve aranjimanci Rabil Seferli seslendirib.
Mahni reqemsal platformalarda ve F.Agayevin resmi yutub kanalinda paylashilib.
Qeyd edek ki, F.Agayev bundan once de bir nece mahnisinin remeyk versiyasini teqdim edib.

(Anarim.Az - in Qadin Dunyasi Bolumu)
Qadin Dunyasi

Anarim.Az 2004-2026