Tacir Şahmalıoğlu Ağdama köçəcək Qadin Dunyasi

Anarim.Az teqdim edir

Tacir Shahmalioglu Agdama kocecek

"Senetin pik noqtesindeyem. Ona gore de shansliyam".
azxeber.com xeber verir ki, bu sozleri mugenni Tacir Shahmalioglu "Bir gun" verilishinde deyib.
O bildirib ki, en boyuk arzusu Agdama kocmekdir:
"Amma heyatda shansli deyilem. Cunki atam, babam 1905-ci ilden Agdama gelibler. Defelerle muharibede olublar. 1988-ci ilden qacqin dushduk, evimiz mehv oldu. Amma Prezident, shehidler ve qaziler sayesinde Qarabag qayitdi. İndi itirdiyim Agdam yoxdur, xarabaliq gordum. İndi gozelleshir. Biz de novbeti defelerde koceceyik. Bizim de evimiz var. Bakida evim var, Agdamda yashayacagam. Bu, arzumdur. Menim arzum yurdumda yashamaq, agaclar ekmekdir. Agdamda yashamaq xoshbextlikdir, her yar dagdir".

(Anarim.Az - in Qadin Dunyasi Bolumu)
Qadin Dunyasi

Anarim.Az 2004-2026