Anarim.Az teqdim edir

Rusiyali bloqer Lercek (Valeriya Cekalina) agir xestelikle mubarizesini davam etdirir.
azxeber.com Rusiya metbuatina istinaden xeber verir ki, melumata gore, dorduncu merhele xerceng diaqnozu qoyulan fenomenin sehheti yeniden pisleshib ve o, xestexanaya yerleshdirilib.
Lercekin heyat yoldashi Luis Skvicciarini sosial shebekede paylashdigi emosional mesajla diqqet cekib.
O, sosial media hesabinda xanimi ile fotosunu yayimlayaraq "Ne olar, yasha!" sozlerini qeyd edib.
Xatirladaq ki, Lercekde dogushdan sonra mede xercenginin dorduncu merhelesi ashkarlanib. Melumata gore, xestelik metastaz verib ve o, uzun muddetdir xestexanada mualice alir.
Aysel
