Rusiyadan İDDİA : "Covid 19"-u insanlar yaradib ve bunda ABSh-in barmagi var - Son Xeberler 2022

Rusiyadan İDDİA : "Covid 19"-u insanlar yaradib ve bunda ABSh-in barmagi var

Rusiya koronavirusun insan terefinden yaradildigini ve ABSh-nin planlarindan biri oldugunu iddia edib.

News24.az xarici KİV-e istinaden xeber verir ki, bu barede Rusiya silahli quvvelerinin radiasiya, kimyevi ve bioloji mudafie quvvelerinin komandiri İqor Kirilov bildirib.

Hetta ABSh-nin 2009-cu ilden koronavirus novlerini arashdiran "Predict" proqramini maliyyeleshdirdiyi belli olub. İ.Kirilov ABSh-nin defelerle bu cur arashdirmalar apardigini ve bunu etiraf etdiyini aciqlayib.




Anarim.Az


Telegramda izleyin
Son Xeberler

Anarim.Az 2004-2026