Afaq Beshirqizi EMELİYYAT OLUNDU: "Riskli idi" - Son Xeberler 2022

Afaq Beshirqizi EMELİYYAT OLUNDU: "Riskli idi"

Xalq artisti Afaq Beshirqizi emeliyyat olunub.

Anarim.Az xeber verir ki, aktrisanin hekimi Turab Qasimov Moderator.az aciqlamasinda bildirib ki, emeliyyat riskli olsa da, ugurla basha catib:

"Afaq xanimin emeliyyati ugurlu kecdi. Bir az riskli idi. Emeliyyatdan sonraki muayineler de bunu demeye esas verir ki, her shey qaydasindadir. Ayaqlarini normal hereket etdire bilir. Afaq xanimin onurga beyninde sixilma var idi. Evvel de emeliyyat olunmushdu. Ona bir muddet reabilitasiya lazim olacaq. Qisa muddetde xeyrini gorecek.

Bu Afaq xanimda uzunmuddetli bir problem idi. Problem uzunmuddetli olanda onun duzelmesi de cox ceke biler. Umid edek ki, en qisa muddetde yaxshilashacaq. Umid edirem ki, iki gunden sonra veziyyetinin duzelmesinden asili olaraq xestexanadan eve buraxilacaq. Almaniyadan xususi Afaq xanimi emeliyyat etmek ucun gelmishem. Shenbe gunu qayidacagam".

Xalq artisti de emeliyyatdan sonra sehheti haqqinda danishib:

"Cerrahiyye emeliyyati dunen seher saat 10-da bash tutdu. Axsham saat 8-de hekimin komekliyi ile ayaga qalxib gezdim. Bu menim ucun en boyuk sevincdir. Men indiye qeder bedenimin ayriyri hisselerinde 14 emeliyyat kecirmishem, amma hec vaxt xarici hekimlere muraciet etmemishem".




Anarim.Az


Telegramda izleyin
Son Xeberler

Anarim.Az 2004-2026