Sürətlə arıqladan XİYAR PƏHRİZİ

Sağlamlıq / Pəhriz (Diet)
10 Eylül 2019
225
0


Sürətlə arıqladan XİYAR PƏHRİZİ
Türkiyəli dietoloq Ender Saraç xiyar yeməklə 3 gün ərzində 1 kiloqram arıqlamağın mümkün olduğunu iddia edir. Arıqlamaq istəyənlər üçün xiyar pəhrizini təqdim edirik.



1-ci gün



Səhər: 2 xiyar və bir stəkan ilıq limonlu su



Birinci ara pay: 2 xiyar, bir stəkan ayran



Nahar yeməyi: 1 kasa qatığın içərisinə 1 çay qaşığı zəncəfil, orta boy dilimlənmiş, qaynadılmış 3balqabaq qataraq yeyin.



İkinci ara pay: 3 qoz, 3 xiyar.



Üçüncü ara pay: 1 yaşıl alma



Axşam yeməyi: Bir boşqab zeytun yağlı balqabaq, 4 yemək qaşığı yarma plovu (mümkün qədər erkən saatda yeyin)



Gecə: 2 xiyar



2-ci gün



Səhər: Ballı, limonlu ilıq su, 2 xiyar, 2 dilim yağsız pendir



Birinci ara pay: 1 kivi, 4-5 çiyələk.



Nahar yeməyi: Bir boşqab az yağlı qıyma ilə hazırlanmış balqabaq, 1 dilim

qızarmış çovdar çörəyi.



İkinci ara pay: 1 stəkan az yağlı keçi südü, 2 qoz.



Axşam yeməyi: 2 xiyar, 1 yumurta, 2 acı bibər (mümkün qədər erkən saatlarda yeyin)



Gecə: 2 xiyar



3-cü gün



Səhər: 1 stəkan ilıq, ballı, limonlu su, 2 xiyar, 2 şorba qaşığı az duzlu pendir.



Birinci ara pay: 1 yaşıl alma.



Nahar yeməyi: 1 kasa yaşıl mərcimək, 1 boşqab zeytun yağlı balqabaq.



İkinci ara pay: 2 xiyar.



Üçüncü ara pay: 1 stəkan ilıq, yağsız südün içinə zəncəfil əlavə edib için, yanında 2 qoz.



Axşam yeməyi: 1 kasa bol xiyar, yağsız qatıq, 3 yumurta ağı ilə acı bibərli omlet (mümkün qədər erkən saatlarda yeyin)



Gecə: Bir ovuc ləbləbi, 2 xiyar.




Geriye Qayit
Anarim.Az

Sayt Rehberliyi ile Elaqe

Saytdan Istifade Qaydalari

Anarim.Az 2004-2019